Jag gav upp!

12 Jan

Trots att jag hoppade över träningen igår för att hinna förbereda frågorna inför dagens seminarie och trots att jag ägnade hela kvällen åt en väldigt svårläst bok så förstod jag ingenting av frågorna och fick till sist erkänna mig besegrad. Trots detta hade jag bestämt mig för att jag skulle gå till skolan idag och försöka så gott jag kan.

Imorse när klockan ringde som vanligt så var jag så fruktansvärt trött. Jag orkade verkligen inte ta mig ur sängen. Jag funderade fram och tillbaka, vilket inte är det bästa att göra vid den tiden, och bestämde mig för att stanna hemma. Jag gav alltså upp.

Nu är klockan över elva, jag har precis stigit upp och jag är fortfarande trött! Jag tänker dricka mitt morgonkaffe i lugn och ro och bläddra i en tidning. Senare idag ska jag försöka träna – jag tror det kan pigga upp mig.

Jag hoppas det ska göra mig tillräckligt pigg för att orka plugga lite.

Ett tråkigt inlägg men jag behövde få det ur mig. Nu ska jag bara försöka bena upp vad som är obligatoriskt och inte obligatoriskt på den kursen jag läser just nu, jag tänker nämligen inte göra ett skit mer än nödvändigt!

  

Ett svar to “Jag gav upp!”

  1. silverfina 12 januari, 2012 den 17:56 #

    Jag skickar dig en elektronisk *kram*. Hur långt har du kvar på utbildningen nu? Är detta sista terminen? Isf, håll ut! Det är inte långt kvar nu!

Kommentera

